Preskoči na vsebino
 

Rules

Only words with 2 or more characters are accepted
Max 200 chars total
Space is used to split words, "" can be used to search for a whole string (not indexed search then)
AND, OR and NOT are prefix words, overruling the default operator
+/|/- equals AND, OR and NOT as operators.
All search words are converted to lowercase.

SI | EN
Skrbno z gozdom, v dobro narave in ljudi

Naročanje strank

Postopek naročanja strank na njihovo zahtevo

ZGS je organiziran teritorialno in s strankami upravno posluje preko svojih organizacijskih enot (območne enote, krajevne enote z revirji). Organizacijska shema in kontakti so dosegljivi na spletni strani ZGS: http://www.zgs.si/obmocne_enote/index.html

Stranka lahko od vodje krajevne enote ali od revirnega gozdarja glede na lego gozda zahteva, da ji določi dan in uro za vložitev vloge ali drugo upravno storitev neposredno (osebno) pri ZGS. Stranka se neposre­dno ali po telefonu lahko naroči v poslovnem času ZGS (od ponedeljka do četrtka od 8. ure do 15. ure, v petek od 8. ure do 14. ure), po elektronski poti pa ves čas.

Če se zaradi prevelikega števila telefonskih klicev telefonskega naročila stranke ne more sprejeti, se najpozneje v naslednjih dveh delovnih dneh pokliče stranko na telefonsko številko, s katere je prejet klic, ali pa se ji po elektronski poti sporoči dan in uro naročila, če je stranka sporočila elektronski naslov.

Stranko se naroči na dan in uro, ki jo predlaga stranka, če to ni mogoče, pa na prvi prost termin. Če stranka ob dogovorjenem času ne pride in tega ne sporoči, je ZGS ni dolžan znova naročati.

Če se stranke ob dogovorjenem času ne more sprejeti, se jo o tem nemudoma obvesti in določi nov dan in uro.

Stranki, ki se ni naročila, samo zaradi tega ni mogoče odreči možnosti vložitve vloge v poslovnem času ZGS.